Cookie box OTTO a pridružené spoločnosti vyžadujú váš súhlas s individuálnym využitím údajov, aby sa okrem iného zobrazovali informácie o vašich záujmoch. Prechádzaním tohto webu, kliknutím na odkaz či na "OK" udeľujete tento súhlas. Tento súhlas môžete odmietnuť tu.

OK
Široký výber svetových značiek Darček v hodnote 15 Eur pri prihlásení k odberu newslettera Doprava zadarmo nad 85 Eur*

x

lMENU


 

Vrátenie

Pre ďalšie informácie o vrátenie si prosím prečítajte naše Obchodné podmienky!

 

Kupujúci je povinný tovar vrátiť ako bežný vnútroštátny balík na vlastné náklady, na túto adresu: Otto Central Europe GmbH - Bojnická 14, 831 04 Bratislava OHR. (balík na dobierku alebo porto balík LASCANA nemá možnosť prevziať). Kupujúci podľa možností tovar vráti v originálnom balení s prilepenou etiketou z faktúry, kde uvedie dôvod vrátenia tovaru, čím urýchli proces vybavenia spätnej kúpy. Pre uľahčenie spätného zaslania môže kupujúci použiť prilepené etikety z faktúry!

Ako funguje vrátenie tovaru?

Zabaľte produkt späť do pôvodného balenia a nalepte na balík nálepku nachádzajúcu sa na dodacom liste, na ktorej je už uvedená presná adresa pre vrátenie tovaru. Ak spolu s objednaným produktom nebol doručený dodací list alebo sa tam nenachádza nálepka s adresou pre vrátenie, prosíme Vás, aby ste vhodným spôsobom zabalili tovar a na balenie napísali nasledujúcu adresu: Otto Central Europe GmbH - Bojnická 14, 831 04 Bratislava OHR.

Následne môžete podať balík na poštách na celom území Slovesnska ako bežný vnútroštátny balík. Prosíme, aby ste si uchovali potvrdenie o vrátení tovaru, kým Vám nebude vrátená suma objednávky.

Radi by sme Vás upozornili na skutočnosť, že kupujúci vracia každý tovar na vlastné náklady prostredníctvom Slovenskej pošty.

Vrátený tovar nesmie byť poškodený alebo opotrebený, výnimkou použitia potrebného na zistenie charakteru, vlastností a prevádzkyschopnosti tovaru (napr. kupujúci si môže tovar vyskúšať, prezrieť si tovar). Za pokles hodnoty tovaru, škodu a náklady, ktoré vyplývajú zo zjavného opotrebenia – teda ak vrátený tovar je poškodený alebo nesie stopy takého používania, ktoré prekračuje rámec všeobecnej očakávateľnosti – znáša Kupujúci. V takomto prípade LASCANA pokles hodnoty tovaru, škodu, resp. náklady vyplývajúce z opotrebenia a použitia tovaru prenáša na Kupujúceho, ktorá suma sa odpočíta od kúpnej ceny, ktorá sa má spotrebiteľovi vrátiť.
V prípade, ak pri tovare, ktorý Kupujúci vracia späť, bola využitá zľavová akcia, je táto zľava percentuálne rozpočítaná na objednaný tovar a pri vrátení sa suma zníži o poskytnutú zľavu.

X
X

Ďakujeme Vám za hodnotenie!

Nasledujúci text bol zaznamenaný:



Súhlasíte s tým, aby krstné meno bolo publikované pri hodnotení.


Vaše hodnotenie:


Vaše hodnotenie je prijaté v našom systéme, po spracovaní bude zverejnené na našich stránkach do 72 hodín od odoslania.

Pokračovať
x
Trendy, novinky & 15 € AKO DARČEKo